12 maja 2013

dzisiaj na plaży :)

W niedzielne popołudnie, żeby nie psuć sobie nastroju pogodą za oknem
przeniosłam się na chwilkę na plażę - oczywiście wirtualnie ;)
Otwarłam folder ze zdjęciami z wakacji i zainspirowana kolorami greckiego morza
zrobiłam dla Was nowe czikihoops.


 Zapraszam do oglądania :)

Tak możecie nosić morskie czikihoops.

turkus afrykański

seledynowy howlit z zawieszką czerwoną rozgwiazdą

szklane koraliki w kolorach morskich z zawieszką konikiem morskim


czikihoops &




4 komentarze:

  1. O super! :)
    i widok
    i bransoletki
    śliczne!!! :) bardzo wakacyjne!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te morskie klimaty i kolory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, to najbardziej wakacyjny kolor :)

      Usuń

dziękuję za opinie i komentarze
i pamiętajcie co złego to nie ja ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...